Kiek Youtube Moka už 1000 peržiūrų?

„Youtube moka centus“, „Už 1000 peržiūrų gausi vos 50 centų“, „neapsimoka kurti turinio visiškai“ – Visi šie komentarai kažkada buvo parašyti facebook, arba Youtube po vaizdo įrašais. Žinoma, Jūs esate teisūs, tačiau šiandien Jums parodysiu kiek uždirba skirtingi kanalai ir ką padaryti, kad už 1000 peržiūrų gautumėte kiek įmanoma daugiau pajamų.

Youtube Jums nemoka pinigų

Visų pirmą ką turite suvokti, kad Youtube Jums pinigų nemoka. Jums pinigus moką tie, kurie perka reklamą Youtube platformoje. Tai reiškia, kad Youtube Jums moka tik dalį to, ką patys gauna iš reklamos. O Jeigu patikslinti tai apie 50% visų pajamų gauna Youtube ir tiek pat išmoka Jums. Kalbant apie tai, kiek konkrečiai Jūs gaunate pinigų iš Youtube – tai priklauso nuo daugelių skirtingų dalykų.

Kaip pavyzdžius paiimsiu savo kanalus kuriuose kuriame turinį užsienio kalba.

vertėtų paminėti, kad šie kanalai surenka mažiausiai 30 000 peržiūrų kiekvieną mėnėsį. Kadangi kanalai kurie surenka mažiau peržiūrų, gali atvaizduoti nevisai tinkama statistika, tačiau taisyklė yra paprasta – kuo daugiau peržiūrų – tuo mažesnis Jūsų RPM.

RPM ir CPM skirtumai

  • CPM – rodo, kiek reklamos pirkėjai sumokėjo už 1000 reklamos parodymų.
  • RPM – rodo, kokia yra Jūsų dalis, kurią Jums išmokės Youtube į Jūsų banko sąskaitą.

Atkreipkitė dėmėsį, kad pajamos skaičiuojamos pagal reklamos parodymus, tačiau ne peržiūras – dažnai būna taip, kad žiūrint vaizdo įraša reklama nepasirodo – taip yra todėl, kad tiesiog Jums tuo metu nebuvo rodoma reklama ir už peržiūra youtube kūrėjas negavo nieko.

Todėl būtent todėl Jūsų CPM ir RPM gali būti aukstešnis arba žemesni dėl vaizdo įrašo trukmės. Kuo ilgesnis vaizdo įrašas – tuo daugiau reklamos parodymų, o kuo daugiau parodymų, tuo daugiau Jus gaunate už peržiūras.

Pirmas kanalas, kurio statistiką norėčiau pasidalinti yra mokslo tematikos.

Kanalas #1

Kadangi mokslas nėra jau tokia kategorija, kurioje būtų daug ir brangiai perkama reklama, už 1000 peržiūrų gauname apie 3 dolerius, kas tikrai yra mažas rodiklis. Nors jeigu pastebėtumete, prieš 90 dienų, mes gaudavome apie 4-5 dolerius už tas pačias 1000 peržiūrų. Taip yra todėl, kad rugsėjio mėnėsis labiausiai orientuotas į vaikų išleidimą į mokyklą, be to, po karantino, pasaulyje žmonės daugiau keliavo, o ne leido laiką internete, tie kurie perka reklamas tai pastėbėjo ir nepirko tiek daug reklamų, todėl atitinkamai ir mokestis už 1000 mažėjo. Antras dalykas, kas galėjo įtakoti pajamų sumažėjimą tai Youtube paskelbta taisyklė, kad dabar jie rodo reklamas ir ant kanalų kurie neturi Youtube partneriai, o tai reiškia, kad vaizdo įrašų ant kurių atsirado reklamos padaugėjo, tačiau reklamos pirkėjų skaičius išliko taspats.

kalbant apie laiką praleistą vaizdo įrašuose tai šiame kanale vidutiniškai žiūrovai pražiūri 4:35, nors tai yra ganėtinai daug, turint omenyje, kad vaizdo įrašai yra ilgesni negu 8 minutės, mūsų pajamos iš šio kanalo netenkina. Nors ir auditorijos didžioji dalis yra Jungtinės amerikos vaistijos, tai neduoda daug vilties. Žinoma prieš kalėdas uždarbis tikrai kils. tačiau pažiūrėkime ir į kitus kanalus.

Kanalas #2

Sekančio kanalo tematika yra naujienos, faktai ir šiaip įdomios istorijos kurios gali sudominti žmones.

90 dienų rodiklis, kiek šis kanalas gauna už 1000 peržiūrų yra 2,32 doleriai, kas beveik nesiskiria nuo to kanalo kurį rodžiau prieš tai. Kas įdomiausia, kad šio kanalo auditorija, bent jau didžioji dalis yra indija, o ir vaizdo įrašų žiūrėjimo trukmė mažesnė – 2:48. Kas leidžia nuspėti, jog kai kurios temos vaizdo įrašai moka tiesiog žymiai daugiau, net su mažesnės trukmės vaizdo įrašais. Šio kanalo statistika būtų dvigubai ar net trigubai geresnė, jeigu auditorija būtų iš Jungtinių Amerikos Valstijų, o ne Indijos.

Kanalas #3

90 dienų statistikoje matote, kad kanalas turi ganėtinai aukšta RPM, kas indikuoja, kad kanalo tema yra brangiai apmokama reklamuotojų. Šio kanalo tema – verslas. Todėl ir už 1000 peržiūrų šis kanalas gauna. Kas yra ganėtinai įdomu, kad šitokią statistika gauname iš vaizdo įrašų, kurių trukmė yra mažesnė negu 8 minutės, o ir vidutinė trukmė praleista vaizdo įrašuose yra vos 2:32. Visuomet įkeliant video tikslas yra 8 minutės ir daugiau, tokiu būdų Youtube parodys daugiau reklamų ir tikriausiai už 1000 peržiūrų šis kanalas gautų trigubai daugiau.

Trys skirtingi kanalai, trys skirtingos statistikos.

Nors, akivaizdu, kad verslo tematika moka daugiausiai, visų kanalų pajamas galima padidinti. Net jeigu Jūsų tema mokslas – Jūs galite sukurti vaizdo įrašą, kuriame kalabate apie mokslo technologijas, bei kiek jos kainuoja, arba kaip mokslą galimą išnaudoti verslui – viskas priklauso nuo Jūsų vaizduotės. Todėl kanalo tema arba vaizdo įrašo tema yra labai svarbus faktorius siekiant padidinti savo pajamas.

Sekantis faktorius, kuris tikriausiai yra svarbiausias – tai laiko trukmė. Laiko trukmė, kiek minučių trunką Jūsų vaizdo įrašas. Jeigu vaizdo įrašas yra ilgesnis negu 8 minutės, tai Jūsų pajamas padidina kartais net penkis kartus. BET – labai svarbu, kad Jūsų vaizdo įrašą žmonės žiūrėtų iki galo, nes kitu atveju Jūsų pajamos visiškai nepakis.

Trečias dalykas, kurio deka galima uždirbti daugiau – tai žiūrovų šalis. Tai reiškia, jeigu turinys bus kuriamas anglų kalba – didžioji auditorijos dalis bus Ameriką, Jungtinė karalystė. Jeigu kita kalba – žinoma pritrauksite būtent tos šalies žiūrovus, kuria kalba kalbate. Nebent kalbėsite apie dalykus, kurie aktualūs PVZ; Indijai, tuomet, net kalbėdami angliškai, galite pritraukti Indijos auditorija, o Indijos auditorija tikrai nėra daugiausiai mokanti už peržiūras.

Physical Address

304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124