ebay naujokai

Ebay naujokai, kaip spręsti problemas

Ebay naujokai, kaip spręsti problemas

Ebay naujokai ne visada sugeba suprasti šių sistemų svarbos. Dažnai pasitaiko atvejų, kai mažmeninės prekybos modelio internetinėje erdvėje startuolis svajoja apie greitą ir sėkmingą rezultatą. Tačiau reiktų nepamiršti, kad kiekvienas naujas dropshippingo narys privalo suprasti, jog Ebay platformoje starto pradžioje niekas nerodys didelio pasitikėjimo ir noro bendradarbiauti. Nepaisant to, nereiktų bijoti rizikuoti startuoti, nes Ebay pasitikėjimą naujas narys turi užsitarnauti. Taigi šį kartą pristatysiu apie dropshippingo naujokų iššūkius.

Dėl skelbimo įkėlimo iššūkio

Tokiu atveju, kai registracija buvo atlikta neteisingai. Pavyzdžiui, nepabaigta pildyti keliant pirmą skelbimą, bus privalu atlikti visus reikalavimus iki pabaigos, norint kad skelbimas būtų sėkmingai įkeltas. Tarkime, Jūs nesusiejote banko kortelės prie PayPal, tačiau jums neleis PayPal pridėti kaip pinigų priėmimo būdo. Tačiau, jeigu PayPal platformoje Jums pavyko aktyvinti savo paskyrą, pirma, reikės ją susitvarkyti, pateikiant PayPal dokumentus. Tik atlikus šiuos žingsnius – galėsite užbaigti pirmojo skelbimo įkėlimą.

Dėl duomenų neatitikimo iššūkio

Įkėlus pirmą skelbimą dropshippingo startuolis jau gali džiaugtis sėkminga pradžia. Po tokio puikaus starto – gali iškilti mažų trukdžių. Ebay sistema pradės fiksuoti tam tikrus neatitikimus.  Pavyzdžiui, registracija iš Lietuvos, tinklapyje, kurio vietinė rinka yra JAV, o prekės vieta apskritai Kinijoje. Tokie kuriozai jau gali pasitaikyti įkėlus nuo 10 iki 20 skelbimų. Žinoma, ekspertai pastebi, kad tokios problemos paprastai atsitinka tik pirmą starto mėnesį. Paprastai, gaunamas laiškas, kuriame pranešama apie nepagrįstus įspėjimus, trukdančius toliau plėtoti mažmeninės prekybos verslo idėją. Tokiose situacijose startuolis susimąsto: „Kodėl aš gavau tokį laišką“, „Ko jie tikisi iš manęs pateikdami tokią informaciją laiške?“ ir įvairios analogiškos mintys. Nepaisant to, ši problema yra išsprendžiama. Toliau skaitykite, ką daryti gavus tokį laišką.

Kaip spręsti duomenų nepagrįstumo problemą?

1 etapas – skambinti į Ebay. Naudojantis www.kyc.lt paslaugomis.

2 etapas – paaiškinti problemą – prisiskambinus reikia pasakyti, kad gavote laišką, kuriame nurodyti klaidinga informacija.

3 etapas – problemos analizavimas – Ebay atstovas paprašys, kad atsakytumėte į kelis klausimus, norėdamas detaliau suprasti situaciją. Pavyzdžiui: „Iš kur gaunate prekes?“, „Per kiek laiko išsiųsite?“, „Kiek turite prekių?“ ir pan. Svarbiausia patarimas – atsakyti tiksliai, nes po šios apklausos – Jūsų paskyra bus atblokuota.

Dėl skelbimo patikrinimo

Dar vienas Ebay naujokai – įkėlus skelbimą, ne iš karto kaupiasi peržiūros. Taip atsitinka, nes Ebay sistema ne taip paprastai įsileidžia naują narį į skelbimų paiešką. Tačiau šis nesklandumas visada išsprendžiamas per 24 valandas. Be abejo, skelbimo peržiūros kartais gali nedidėti dėl kitokių priežasčių, pavyzdžiui, prastos skelbimo kokybės ir informatyvumo.